Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracowałem dla największych agencji marketingowych w Polsce. Zrealizował setki projektów dla ponad 200 firm z różnych kategorii. Obsługiwałem zarówno liderów z branży finansowej czy e-commerce jak i wprowadzałem na rynek nowe marki. Uczestniczyłem w projektach wygrywających międzynarodowe konkursy branżowe. Prowadziłem szkolenia i zajęcia na uczelniach – Łazarski, WSEI, WSZiB i Krakowskiej Szkole Grafiki Komputerowej. Jestem certyfikowanym
specjalistą Tibco Statistica, Google Ads, DoubleClick, Google Analytics, PiwikPro. Swoją wiedzą dzielę się w social mediach na YouTube oraz Linkedin. Jestem autorem książek – SEO marketing – Bądź widoczny w internecie (Onepress 2022), Data Driven Marketing – O logicznym podejściu do podejmowania decyzji (Onepress 2024).