Skip to main content
AA2 — 11

SPRAWIAM, ŻE DANE
STAJĄ SIĘ PALIWEM
DLA TWOJEGO BIZNESU

Cześć, nazywam się Adrian Andrzejczyk, jestem ekspertem od analizy danych i marketingu online. Nadaję wartość danym i sprawiam, że stają się one paliwem dla Twojego biznesu. 

Zawodowo zajmuję się marketingiem opartym na danych (data-driven marketing) i marketingiem efektywnościowym (performance marketing). Pozyskuję dane, dbam o ich jakość, tworzę raporty, analizuję dane i je aktywuję. Prowadzę kursy i szkolenia z zakresu analityki i marketingu. Podejmuję współprace w zakresie mentoringu. 

PROWADZĘ NEWSLETTER
- DOPISZ SIĘ DO LISTY

Regularnie dzielę się wiedzą, nowościami i poradami z szerokiego spectrum danych, technologii i marketingu. Zapraszam do pezpłatnego zapisu na newsletter. 

Bezpłatna subskrypcja newslettera

Obsłużyłem ponad 100 firm

Od małych lokalnych biznesów do liderów w swojej branży.
Dzisiaj mogę pracować również dla Ciebie!

Opinie

Dowiedz się co mówią o mnie klienci i współpracownicy. Więcej opinii znajdziesz na LinkedIn.

left-quote Created with Sketch.

W ubiegłym miesiącu odbyłem szkolenie z analizy danych z wykorzystaniem Google Analytics (UA oraz GA4) prowadzone przez Adriana. Szkolenie było przeznaczone dla osób średniozaawansowanych, więc uznałem, że będzie to dla mnie dobra okazja, by utrwalić i poukładać moją wiedzę w tym zakresie oraz poznać GA4.

Po intensywnych 2 tygodniach moje myślenie na temat pozyskiwania i analizy danych uległo kompletnej transformacji. Podczas szkolenia Adrian wraz z kolegami z Cube Group nauczył nas budowania strategii analitycznej opartej o cele pod kątem różnych biznesów. Poznaliśmy proces analizy danych rozpoczynający się już na etapie briefu a kończący na generowaniu raportów.
Dużo czasu poświęcone było GA4 i możliwościom, jakie oferuje w porównaniu z Universal Analytics. Jeśli ktoś uważnie słuchał i sumiennie wykonywał zadania "domowe", bez problemu będzie w stanie skonfigurować tę usługę pod własne potrzeby.

Reasumując: ogromna dawka eksperckiej wiedzy z naciskiem na praktyczne zastosowanie, wszystko omówione na przykładach "z życia wziętych" w jasny i zrozumiały sposób. 100 % konkretu, który można wykorzystać od razu dla własnych potrzeb, niezależnie czy ktoś prowadzi e-commerce, promuje swoje usługi, czy pracuje w agencji dla różnych klientów.

Dzięki Serdeczne!

1614115625760
Konrad Zalewski
Specjalista SEM, Cube Group
left-quote Created with Sketch.

1679564980218
Julianna Otręba
Product Development Specialist, Invimed
left-quote Created with Sketch.

Adrian występował jako prelegent na semKRK#19 BIG, gdzie wygrał w głosowaniu społeczności skupionej wokół semKRK i został zaproszony do wygłoszenia prelekcji. Jego prezentacja została przyjęta przez uczestników bardzo dobrze i dzięki niej wzbogacił agendę wydarzenia. Nagranie wystąpienia Adriana dostępne jest na platformie: https://semkrk.myvod.io/.

Dzięki Adrian!

1668679549491
Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager w DevaGroup
left-quote Created with Sketch.

Współpracę z Adrianem mogę z czystym sumieniem polecić wszystkim, którym zależy na profesjonaliście z prawdziwego zdarzenia. Ogrom wiedzy, którą dysponuje, gwarantuje efektywną współpracę. Na Adriana zawsze można liczyć, zawsze pomoże i podpowie. Dzięki Adrian!

1684306475464
Konrad Beyer
AML & Sanctions Processing Officer, Nordea
left-quote Created with Sketch.

1579637351144-1
Marta Niska
Digital Marketing Specialist, House Of Angular
left-quote Created with Sketch.

1658413535421
Ewa Poławska
HR, Cube Group
left-quote Created with Sketch.

Adrian to człowiek, który nie tylko zawodowo zajmuje się analityką, ale jest też prawdziwym analitycznym umysłem, a jednym z jego motto, którym chętnie się dzieli, to "co niepoliczone, to nie zrobione" (mam nadzieję, że nie przekręciłem :))
Ma bardzo duże doświadczenie w digital marketingu i wiedzę w wielu kategoriach, dzięki której realizuje zadania na najwyższym poziomie i może skutecznie współpracować ze wszystkimi innymi specjalistami zaangażowanymi w działania dla klientów.
Imponuje wiedzą i jest na bieżąco ze wszystkimi nowościami ze świata analityki, Google'a i digitalu. Potrafi też tę wiedzę świetnie przekazywać - polecam wziąć udział w szkoleniach lub prezentacjach prowadzonych Adriana, a wzbogacicie się o dużą dawkę nowych informacji i praktycznych umiejętności.

1670698201178
Andrzej Soboń
PR, Cube Group
left-quote Created with Sketch.

1632515358276
Magdalena Płoszyńska
Specjalistka SEM, Ideo Force
left-quote Created with Sketch.

1651479990593
Kamil Korwin
CEO, PETMEX
left-quote Created with Sketch.
1581427288122
Karol "Froniu" Froń
Praktyk, mentalista, przedsiębiorca
left-quote Created with Sketch.

Miałem przyjemność pracować z Adrianem przy dwóch projektach. Jeden polegał na przeniesieniu całego sklepu na nową platformę. Drugi na budowie strony www. W obu przypadkach Adrian wykazał się wysokim poziomem komunikatywności, pracowitością, sumiennością i zaangażowaniem.

1702458792502
Michał Regulski
Digital Transformation Manager w EDIH Silesia
left-quote Created with Sketch.

1644747496685
Łukasz Różalski
E-commerce interim Manager
left-quote Created with Sketch.

Dzięki Adrianowi zrobiłem taki progres o jakim nawet nie myślałem. Pomógł mi rozwinąć kompetencje w kwestii zarówno adsów jak i analityki angażując się na maksa pomimo tego, iż nic z tego nie miał.

Ponadto dzięki Adrianowi zacząłem patrzeć całkowicie inaczej na tematy marketingowo-biznesowe.

Jest zarówno świetnym ekspertem jak i mentorem, każdemu życzę takiej osoby na swojej ścieżce zawodowej. Zawsze przedstawia sprawy jasno i rzeczowo oraz stara się wydobyć z osoby to co najlepsze.

Dziękuje za wsparcie i wszystkie udzielone wskazówki! :)

 

1709033640509
Mateusz Solski
Head Of Growth w Invette Holding Group

KILKA SŁÓW O MNIE

Działam w branży, nieprzerwanie od 2009 roku. Swoje doświadczenie zdobywałem studiując marketing i psychologię sprzedaży w Krakowie na WSEI, komunikację marketingową, analizę danych i ekonometrię na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Uczęszczałem na zajęcia na Koźmiński oraz na Wydział Nauk Technicznych UWM. Wiem, że wiedza akademicka jest fundamentem zarówno w marketingu, jak i przy pracy na danych. Na tym budowałem swoje doświadczenia empirycznie. Wiedzę zdobywałem także na licznych szkoleniach z zakresu statystyki, matematyki, sprzedaży, marketingu i nowych technologii. Regularnie uczestniczę w wydarzeniach branżowych jako widz, a także jako prelegent. W swojej karierze pracowałem zarówno po stronie agencji, jak i in-house. Prowadziłem dwa sklepy internetowe, które sprzedałem jako gotowy biznes. Prowadziłem również agencję marketingu online, współpracowałem z kilkoma agencjami white label, a w niektórych z nich tworzyłem działy zupełnie od zera. Obsłużyłem ponad 200 firm a wśród nich są zarówno startupy, firmy rozpoczynające swoją przygodę z e-commerce, jak i największe firmy, liderzy w branży generujący wielomilionowe przychody. Uczestniczyłem w projektach wygrywających międzynarodowe konkursy branżowe. Prowadziłem szkolenia i zajęcia na uczelniach – Łazarski, WSEI, WSZiB i Krakowskiej Szkole Grafiki Komputerowej. Jestem certyfikowanym specjalistą Tibco Statistica, Google Ads, DoubleClick, Google Analytics, PiwikPro. Swoją wiedzą dzielę się w social mediach na YouTube oraz Linkedin. Jestem autorem książek – SEO marketing – Bądź widoczny w internecie (Onepress 2022), Data Driven Marketing – O logicznym podejściu do podejmowania decyzji (Onepress 2024).

 
 

DATA DRIVEN MARKETING

Wychodzę z założenia, że dzięki danym możemy podejmować lepsze decyzje biznesowe. Aby pokładać tak dużą ufność w danych, muszą być one wysokiej jakości. Jednak i to nie wystarczy, jeśli nie zostaną one odpowiednio 'przyrządzone', zwizualizowane oraz zinterpretowane. Dopiero wówczas rekomendacje mogą stać się podstawą do podjęcia działania, optymalizacji czy automatyzacji.
Służę pomocą na każdym etapie pracy z danymi.

Zapytaj o współpracę!

Na wszystkie wiadomości odpisuję do 24h w dniach roboczych. 

Umów się na konsultację